La finalizarea unei comenzi veti primi un e-mail de confirmare a inregistrarii comenzii in sistemul AgroCenter.ro. In eventualitatea in care nu veti primi mesajul de confirmare va rugam sa ne adresati direct un e-mail la adresa comenzi@agrocenter.ro . In cel mai scurt timp va vom contacta telefonic pentru remedierea situatiei.
Toate comenzile primite pana la ora 12 se livreaza in 48 de ore lucratoare. Pentru comenzile primite dupa ora 12 este posibil sa fie procesate numai a doua zi, termenul de livrare se decaleaza corespunzator. Comenzile din zilele nelucratoare vor fi procesate in prima zi lucratoare. Astfel, comenzile din zilele de sambata si duminica sunt procesate si expediate lunea. In cazul sarbatorilor legale, 1-2 si 24 ianuarie, 6 si 8 aprilie, 1 si 27 mai, 1 iunie, 15 august, 30 noiembrie si 1 decembrie procesarea comenzilor se va face in prima zi lucratoare, daca nu vom stabili alt program in prealabil. Comenzile primite dupa Craciun se vor livra conform acestui program.
Costul de livrare al comenzilor Dvs. se efectueaza odata cu finalizarea comenzii. Costul expedierii tine seama de localitatea de destinatie si metoda de plata.
Pentru livrarile directe realizate de AgroCenter in localitatile limitrofe, pe o raza de 15 km, asiguram transportul pentru comanzi mai mari de 150 lei. Costul de livrare aplicat pentru livrari directe AgroCenter in localitatile aflate pe o raza de 15km fata de Gottlob, este de 15 lei.
Livrarea produselor comandate se realizeaza in colete sigilate cu banda scotch prin curier, la pachetomatul ales de tine sau direct prin livrare proprie Agrocenter . Adresa de livrare va fi cea indicata in comanda Dvs. La expedierea comenzii va vom transmite un e-mail cu datele acesteia si codul de urmarire a coletului pentru a verifica stadiul expedierii pe site-ul curierului, www.dpd.ro .
Raspunderea privind expedierea produselor in cea mai buna conditie este in sarcina noastra. Predarea-primirea coletelor se face in prezenta curierului si a persoanei imputernicite sa primeasca coletul, asa cum ati stabilit Dvs. prin comanda.
Daca in momentul predarii coletului observati ca acesta a fost deschis pe traseul livrarii pana la Dvs. va rugam sa nu primiti coletul, sa nu platiti contravaloarea expedierii si sa ne trimiteti un e-mail la adresa comenzi@agrocenter.ro . In cel mai scurt timp va vom contacta telefonic pentru clarificarea situatiei si reconfirmarea comenzii.
Va rugam pastrati chitanta, ca dovada a platii, cel putin 30 zile. Factura fiscala si declaratia de conformitate a produselor o veti gasi in buzunarul aplicat pe colet, impreuna cu nota de transport.
Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne adresati intrebarile Dvs. la adresa e-mail: comenzi@agrocenter.ro .